Pages

czwartek, 14 marca 2013

Notka powitalna

Szanowne Czytelniczki, serdecznie witam na blogu Na Ostatnią Haftkę. Blog jest poświęcony tematyce biustonoszy na małe biusty (i nie tylko). Na niniejszym blogu będą pojawiać się notki poświęcone brafittingowi, zapowiedzi kolekcji, recenzje i inne.

Na blogu zarchiwizowane są także notki, które ja oraz współautorka 100krotna napisałyśmy dla innego bloga małobiuściastego - Small Cup. Jeszcze nie wszystkie są opublikowane, ale w miarę upływu czasu pojawią się w odpowiedniej kategorii, niektóre będą też poszerzone ;) Niestety, mimo najszczerszych starań nie udało mi się przenieść Waszych komentarzy :( Zachęcam jednak do pozostawiania nowych.

Dzięki platformie Blogger mogłam też rozbudować blog o dodatkowe podstrony. Mam nadzieję, że ułatwi to przeszukiwanie bloga i odnajdywanie potrzebnych zdjęć czy informacji. W przyszłości zapewne lista podstron wydłuży się.

Krótki przewodnik po blogu Na Ostatnią Haftkę:

1) Strona główna - to tu pokazują się notki ;)
2) Niezbędnik - w tym dziale znajdziecie linki do wszystkich najważniejszych notek opublikowanych na blogu. Jest przede wszystkim spora grupa artykułów dotyczących tematyki brafittingu, ale też kilka notek nt. krojów biustonoszy, przeróbek oraz metamorfoz Czytelniczek.
3) Galeria - do tej pory zdjęcia kolekcji czy też poszczególnych modeli umieszczałam w notkach, a w nich znajdował się link do poszczególnych mini-galerii. Od tej pory wszystkie galerie znajdują się w jednym miejscu. Kolekcje uporządkowane są po rocznikach, recenzje w kolejności losowej ;) Będę stopniowo uzupełniać linki do galerii zdjęć poszczególnych kolekcji, również ze starszych notek.
4) Recenzje - ponieważ dział recenzji jest już dość rozbudowany, a wyszukiwanie po kategoriach może być nieco uciążliwe, zdecydowałam się poświęcić osobną podstronę dla recenzji. Znajdziecie tam linki do notek, w których recenzowane były biustonosze różnych marek ;)
5) O autorkach - skromna podstrona o autorkach niniejszego bloga (miss-alchemist i 100krotna), wciąż w rozbudowie.

Jakie podstrony chciałybyście widzieć jeszcze w górnym pasku, a które wg Was są niepotrzebne?

Szablon oraz grafiki na stronie są mojego autorstwa, mile widziane są uwagi na ich temat - wciąż dopracowuję bloga i staram się go poprawiać tak, by był jak najbardziej przejrzysty i przyjemny w czytaniu.

Zapraszam do polubienia nas na Facebooku, tam bowiem będziemy informować na bieżąco o nowych notkach czy ciekawostkach. Mam nadzieję, że Haftki zdobędą równie dużą lub nawet większą popularność, jak poprzedni nasz projekt ;) Nowe notki - już wkrótce!

Trzymajcie kciuki!

miss-alchemist

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki ! Jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zielony kolor, bardzo mi się podoba :) i blogspota też jakoś darzę większą sympatią niż bloxa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada, będę zaglądać ;) Kolorystyka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się podział na kategorie, że wszystko jest tak ładnie poukładanie teraz:)
    Ale mam prośbę,czy tekst mógłby pozostać czarny? jak w starszych notkach niżej? Tło, obrazki,logo i tekst w odcieniach tego samego koloru zlewają mi się w jedno i ciężko się czyta. Kolor fajny ale trochę tu monotonnie, Small Cup jest jednak przyjemniejszy dla oka.

    To tyle ode mnie, jak by nie było i tak będę tu zaglądać, trzymam kciuki za rozwój stronki;)
    paula_aulap

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula_aulap - tekst jest czarny, jedynie linki są ciemnozielone. Być może jasnozielone tło daje efekt "zzielenienia" tekstu, zwłaszcza, że linki są boldem, a tekst nie. Może to też kwestia ustawień monitora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Gratulacje! Trzymam kciuki za nieustanny rozwój i stałe powiększanie się grona wiernych czytelniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Myślę, że będzie przejrzyściej. Może zamieśćcie notkę o przenosinach na Small Cup :)
    Tullilaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę ślicznie o jasne podawanie przy stanikach dostępnej rozmiarówki. Tak jak zaczęto przy Love Bug Mimi Holliday (28B-FF, 30B-FF, 32A-F, 34A-E, 36A-DD, 38B-D, 40B-C). Niestety, dalej opisy są trochę bardziej dowolne. Ja osobiście jestem zwykle zainteresowana górną granicą małobiuściastych marek, a z tekstu nie zawsze wynika, do jakiej miski produkowany jest konkretny model i/albo, jak się to przekłada do nieco szerszych obwodów. :-)

    pierwszalitera

    OdpowiedzUsuń