Pages

czwartek, 18 lipca 2013

Rozwiązanie zagadki


Dziś rozwiązanie zagadki!

Prawidłowa odpowiedź na zasadnicze pytanie padła już w pierwszym komentarzu. Udzieliła jej Simeri.
Miękkie: 2, 3, 6
Usztywniane: 1, 4, 5

Po trzy konkretne modele/kroje zgadły natomiast Busten, Pinupgirl_dg oraz Lavaenn. A modele to:
1) Ewa Michalak 3D Kokietka
2) Kris Line Fortuna
3) Ewa Michalak 3DM Szarak
4) Change Camille padded low
5) OH Latte Plunge
6) Ewa Michalak HM Motyl.

Moim osobistym faworytem podbluzkowym jest 5, czyli OH Latte Plunge mimo wyraźnie odznaczającej się krawędzi i szwu ;)

Pytanie do Was - czym kierowałyście się, zgadując? Kształtem, układem szwów? Czy bardziej podobają Wam się miękkie, czy też usztywniane staniki (nie tylko u mnie, ale też na sobie ;))? Czekam na Wasze odpowiedzi!

2 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba kszałt w 3DM Szaraku, chociaż w HM też fajny, chociaż inny. Zgadując kierowałam się okładem szwów, może też delikatnym zarysem koronki.
    Zaś co do tego, czy wolę miękkie, czy usztywniane (gorący temat ostatnio :) ) - jednak chyba miękkie, nie jest to dla mnie decydujące kryterium.

    pinupgirl_dg

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej dla mnie podoba się zestaw 5. Ja z kolei wolę usztywniane.

    OdpowiedzUsuń